Home Interviuri Aniversare de poveste de 2 ani Electric Salsa

Povestea Electric Salsa a inceput acum 2 ani, cu o fata si un baiat care s-au decis sa deschida impreuna o scoala de salsa mai electrica decat restul scolilor de profil din Bucuresti. Au trecut prin multe peripetii, dar iata ca au ajuns in 2013 sa implineasca doi ani din acel moment si se pregatesc pentru 7 – 9 iunie sa marcheze acest moment printr-un eveniment de poveste la Palatul Bragadiru.

Organizarea unui asemenea eveniment aniversar a ajuns o provocare, mai ales pentru ca in ultimii ani se observa transformarea lor in adevarate festivaluri. Principala dorinta a organizatorilor este sa ofere participantilor experiente cat mai unice si in egala masura organizatorii isi doresc sa se bucure de prezenta unui numar cat mai mare de salseros. Din acest motiv aleg locatii inedite pentru workshop-uri, petreceri si show-uri, invita in premiera campioni internationali sau performeri si artisti internationali care au fost de foarte putine ori in Romania; organizeaza surprize, cursuri speciale si implica foarte multe resurse financiare, de timp si multa energie si dedicatie evenimentului aniversar.

Despre cat de mare este aceasta provocare si cat de mare este dorinta de a construi un eveniment aniversar reusit am povestit cu cei doi protagonisti ai povestii, Liviu si Andreea, fondatorii scolii Electric Salsa:

1. Avand experienta primei aniversari vi se pare ca organizarea din acest an este mai usoara sau mai dificila?

Cu siguranta ca este un pic mai usoara, pentru ca deja stim ce avem de facut. Anul trecut am incercat sa facem ce am vazut ca se intampla la alte evenimente si ne-am straduit sa anticipam cat mai multe scenarii si sa avem acoperire pentru orice. Bineinteles, au fost surprize, care vor exista si anul acesta, dar suntem pregatiti sa le contracaram. 🙂

2. Care este cea mai mare piedica pe care ati intampinat-o anul trecut si pe care veti cautat sa o evitati anul acesta ?

Nu stiu daca as putea sa o numesc piedica. Ne-am fi dorit foarte mult ca aniversarea sa se desfasoare si vineri si sambata in cadrul aceleeasi locatii: Palatul Bragadiru.

Noi o consideram o locatie de vis, ce indeplineste toate conditiile pentru un eveniment de salsa: scena, ring de dans de 500 m2 cu parchet, terasa mare, aer conditionat, lumini ambientale si, nu in ultimul rand, situata in centrul Bucurestiului. Din pacate este o sala foarte solicitata pentru alte evenimente, dar am reusit si anul acesta ca in anul trecut sa o inchiriem pentru vineri seara. Dar suntem optimisti pentru aniversarea viitoare!

3. Cati participanti ati avut la prima aniversare si cati estimati ca vor veni in acest an ?

Anul trecut am avut aproximativ 300 de participanti. Din punctul nostru de vedere este foarte greu sa estimezi pentru un eveniment de salsa numarul participantilor pentru ca totul depinde de cat de mult este sustinut evenimentul de comunitatea salsa. Noi am luat in calcul atat “best case” cat si “worst case” scenario. Estimari nu putem face, dar putem spune ca speram sa depasim numarul de participanti de anul trecut .

4. Nuno si Vanda au fost singura optiune pentru cea de-a doua aniversare ? Daca nu, care a fost lista de invitati din care i-ati ales ?

Nu am avut o lista de invitati. Ei au fost primii pe care i-am avut in minte pentru aceasta aniversare, stiind ca in Bucuresti au fost ultima oara acum cativa ani. Am avut norocul sa fie liberi in perioada 7-9 iunie deci nu a mai fost nevoie sa ne gandim la alte optiuni.

5. Pe scurt, de ce Nuno si Vanda ?

Pe cat mai scurt cu putinta: pentru ca ne plac foarte mult atat ca dansatori cat si ca oameni. Din punctul nostru de vedere sunt niste dansatori completi, care abordeaza mai multe stiluri de dans, cu o energie fantastica pentru party-uri si social dancing (ii vezi pana dimineata pe ring cu zambetul pe buze), cu workshop-uri interesante si show-uri electrice!

6. Care este noutatea pe care o aduceti anul acesta ? Ne puteti dezvalui una din surprizele pe care le pregatiti?

O noutate ar fi Workshopul pentru Performeri tinut de Nuno si Vanda. Nu stim daca s-a mai facut sau nu in Romania, cert este ca noi suntem foarte dornici sa asistam la acest workshop. Este adresat tuturor celor care: nu au mai fost pe o scena, dar isi doresc sa ajunga performeri, sunt performeri, sunt coregrafi, sunt pur si simplu curiosi de ceea ce presupune cel putin la nivel teoretic “succesul” unui show.

Iar ca surpriza, speram sa ne bucuram de prezenta unui alt invitat special de peste hotare. 🙂

7. Organizarea unui eveniment presupune anumite costuri. Cum reusiti sa le acoperiti? Ati reusit sa primiti sprijinul unui sponsor?

In acest an spre deosebire de anul trecut, nu avem parte de sponsori. Am incercat sa vorbim in acest sens, dar se pare ca ne-am trezit prea tarziu pentru ca bugetele de sponsorizare s-au impartit la inceputul anului.

Costurile sunt destul de mari pentru noi, iar acoperirea lor o sa vina doar din vanzarea de pass-uri. Am incercat sa pastram preturi cat mai decente, dar care sa ne ajute si pe noi cu acoperirea cheltuielilor. Speram ca lumea din comunitatea salsa sa sustina aniversarea noastra prin prezenta lor, cu siguranta nu o sa le para rau!

8. Apropo de acest subiect, de ce credeti voi ca in acest moment foarte putine companii sunt interesate sa sponsorizeze evenimente de salsa ?

Noi consideram ca este un trend general, nu doar in comunitatea salsa, ci si in alte domenii. Probabil este cauzat in mare parte de criza economica, care se pare ca se incapataneaza sa ne faca neplaceri.

9. Daca ar fi sa oferiti un sfat altor scoli care se pregatesc de aniversare care ar fi acesta ?

Pentru cei care sunt la prima aniversare: sa inceapa pregatirile cu cel putin 6 luni in avans, sa incerce sa fie cat mai organizati cu putinta si sa ia in considerare si posibilitatea aparitiei unor evenimente mai putin placute (atat financiare cat si organizatorice).

Pentru cei care au depasit un anisor: asteptam cu inima deschisa sfaturi !

Leave a Reply

INTERVIURI